onsdag 14 november 2012

FAMILY LETTERS...

För drygt ett år sedan gjorde jag den första utav dessa två "tavlor".

Av gamla platsannonser från en DN anno 1947, klädde jag både insidan och utsidan av ramen...

Bokstäverna gjorde jag till förra julen och bildade då ordet "XMAS". 
När sedan julen var över kom jag på att jag kunde återanvända några av bokstäverna.

Annelie x Magnus fick det bli!

Eftersom jag hade en till ram med bara själva platsannonserna, så fick det nästan gå ett helt år innan jag "fixade" till den också...Man ska inte ha för bråttom med allt! ;)

Men igår fick jag tummen ur...

Denna gången fick det bli mina söners initialer, både för och efternamn.

Två personliga tavlor som definitivt ingen annan har! :)

 

Nyinköpta bokstäver och en DN från 1947...

Färdigklädda bokstäver...

Fix und färdisch...!

Förra årets tavla...

Foto: Zimmer's alla rum...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar