tisdag 21 februari 2017

PHRENOLOGY HEAD...

Har fått dille på att jag ska försöka hitta mig ett extra huvud...
Känner att det kan behövas ibland, när hårddisken blir överfylld, och det blir den ju lätt i mitt fall! 😉

Dessa medicinska porslinshuvuden tycker jag är otroligt läckra som inredningsdetalj, och det ska definitivt vara dessa som ger en stark vintagekänsla.

Än så länge får jag hålla tillgodo med mitt eget huvud, då jag inte lyckats med att springa på ett av dessa.

Håller alltid utkik när jag besöker ställen som säljer antika prylar, men som sagt, än så länge utan resultat...

Sätter upp ett på listan som jag tar med mig till New York, där jag ska besöka några olika stora Flea Markets som denna stad har att erbjuda.

Tar naturligtvis tacksamt emot tips, om någon skulle veta var man kan hitta ett här på hemmaplan.











Bilder: Pinterest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar